Nog maar een paar nachtjes slapen! - Reisverslag uit Opijnen, Nederland van Claudia Zwamborn - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes slapen! - Reisverslag uit Opijnen, Nederland van Claudia Zwamborn - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 September 2013 | Nederland, Opijnen

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik! Zolang heb ik er niet op hoeven wachten, maar kan niet wachten tot het zover is. Zaterdag 14 september vertrek ik om 17.25 uur vanaf Schiphol en hoop dan zondag 15 september om 12.05 uur veilig te landen in Zimbabwe. Het wordt een lange reis, want ik ben bijna 19 uur onderweg met 2 tussenstops. Eerste stop wordt in München, dan Johannesburg (hmmm daar was ik niet zo lang geleden ook nog :-) ) en dan arriveer ik in Bulawayo, Zimbabwe. Ik word opgepikt op het vliegveld en moet dan nog 25 km rijden om bij het project aan te komen. Dat valt mee gelukkig. Mochten jullie het leuk vinden om het project te bekijken, klik dan even hier: http://www.travelactive.nl/wildlife-and-travel/zimbabwe/the-wildlife-orphanage.html .

• 11 September 2013 - 16:52

Luna:

Heee Clau, ik wens je een daar hele fijne tijd doe. Maak er iets moois van en pas goed op jezelf. xx